| Rebeo 1 - SCC 3 |
| Geschreven door Jurgen Heusschen |
| donderdag 07 oktober 2010 20:04 |
|
Op zondag 3 oktober moesten we aantreden in Reuver tegen Rebeo 1. Aangezien team 5 daar ook moest spelen zijn er met wat moeite toch nog carpool afspraken gemaakt met dank aan Inge. De reis ging eigenlijk vlekkeloos tot dat we in Dieteren aankwamen en met dank van de deurbel/kerkklok Martin besefte dat hij nog moest gaan sporten.
Martin gebruikte mijn auto als schaftkeet en zou ook voor tomtom spelen tja eenvolle mond en aanwijzingen geven ging niet echt lekker wat resulteerde dat we ja het kan echt we in Dieteren city nog hebben moeten draaien en verrek daar komt ons een bekende auto tegemoet die dacht dat we de weg wisten dus ook maar draaien dan. Toen we de jungle hadden verlaten ging het al een stuk beter al hoewel de achtervolgers moeite leken te hebben met het moordende tempo?! Na wat cultuur snuiven bij een rotonde in Reuver gingen we Reuver letterlijk verkennen. Er was een omleiding. Dus draaien maar. De achtervolgers hadden zoiets van nou die vertrouwen we niet meer en zochten zelf een weg. Tja het was tenslotte zondag dus even langs de kerk en toen rechtstreeks naar de sporthal. We waren al lekker uitgerekt en toen hee dat is een bekende auto daar zijn ze weer, eindelijk compleet. De wedstrijd waarvan we van tevoren toch iets meer van hadden verwacht aangezien de meeste van ons hun complete trainingsarbeid hadden verdubbeld viel toch een beetje tegen. De hd, Björn en Jurgen gingen de baan op en speelde hun bekende eerste set, hmm oja zondagleuke sporthal shit ligt wakker worden wakker worden zou Jochem Meyer zeggen zie: http://www.youtube.com/watch?v=ep4C4fI_o2o dus voor komend weekend als we eens beginnen met Youtube dan hoeven we dat niet meer in de hal tedoen. We gingen er vol op in de 2e set en het liep toch aardig tot 12-13 of zoiets en toen flits 21-14 dat ging rap. De dd, helaas niet veel van meegekregen dus ga op commentaar van Sanne en Joyce af. Stand 26-24 netjes maar jammer en 21-12 het is altijd hetzelfde waarom lukt het niet. BGM gaat beginnen als eerste he 1e set; tegen Mark en Bgm dus helaas 12-21 2e set heeft bgm nog maar een tegenstander en Mark snapt er niets van Bgm laat hem alle hoeken zien 21-14 3e set eerste stuk was hh van de 1e set en dat was snel een ong 3-11 achterstand danmaar draaien. Misschien toch problemen met de zaal? De bgm begint weer op stoom tekomen en komt sterk terug maar het wordt 17-21 met gevolg 0-3 De 1e de, Sanne tegen Tonnie tja altijd lastig maar Sanne is als een van de weinige van ons in vorm eerste set helaas 11-21 2e set is te spannend en zou ze de tegenstander kapot spelen en de wedstrijd winnen in de 3e set. Jammer Tonnie had daar geen zin in en het wordt 24-260-4 we krijgen al spontaan flashbacks. De 2e he, Jurgen tegen Mattie gokje vooraf 3 sets verliezen en doodop.1e set redelijk niveau maar het meeste moeite met de service. 2e set begon al een beetje een slijtage slag te gaan worden dacht ik, he verrek wat is Mattie aan het doen. Hij wordt ook langzamer dat is nieuw voor mij normaal ben ik dat. Gecontroleerd uitgespeeld en met 21-17 gewonnen. Moet wel gezegd worden dat de tegenstander niet helemaal fit was. 1-4 er is weer hoop De 2e dd, tja niets van meegekregen 19-21 16-21 dus wel spannend alleen hadden we tocheen andere uitslag verwacht. En Joyce snapt er ook niks van. 1-5 Dan de gd. 1e gd Sanne en Jurgen tegen Tonnie en Mattie altijd spannend.1e set gecontroleerd gewonnen, en een goed niveau van beide kanten 21-16. 2e set tja ik wist af en toe niet wat ik aan het doen was en Tonnie had me door 14-21. 3e set niets aan de hand tot 11-9 en toen was ik me al aan het ergeren op nog 2 missers vanonze kant in de hoop dat we niet de rekening zouden krijgen. Dus scherp beginnen de 2e helft. De tegenstander was scherper en ineens was het ong 11-14 en we liepen achter de feiten aan.Het werd 15-17 en toen werden we getroffen door de bliksem en werden we wakker, nou ja Sanne werd geraakt door een shuttle. 16-17. Toen nog een rare rally alleen tegen Mattie wat hij niet leuk vond en daar was de ommekeer 21-19. 2-6. De 2gd Björn en Joyce tegen Mark en Jose, moet toch goed komen. 1e set was spannend maar helaas 16-21 verloren. Het was gezellig op de bank met team 5 en 7 en B&J begonnen lekker te draaien en stonden lekker voor. Hee hoe kan dat ff niet opgelet en 7 punten oprij voor de tegenstander balen. B&J met support van de rest van BC SCC komen weer terug en speelden fel, maar hadden op het eind net geen geluk en verloren met 18-21 Al met al een 2-6 nederlaag wat niet had gehoeven maar de gedachten dat het 2e ook maar 2 punten had gepakt was toch een kleine troost. |