| Victoria 5 - SCC 5 |
| Geschreven door Corina |
| dinsdag 21 september 2010 19:33 |
|
Zondag 19 september was het dan zover wij team 5 hebben onze eerste wedstrijd gespeeld. We moesten naar Hoensbroek Tegen Victoria 5. Ons team was niet helemaal voltallig aangezien Martin nog op vakantie was en onze TC Inge helaas verhinderd was. Manon en Chris zaten vorig jaar ook bij elkaar in het team dus voor hun was het niet zoveel anders. Voor mij( corina) als “oude” nieuwkomer was het weer even wennen. Gelukkig hebben we een hele goede invaller gekregen Robert. Door wat onvoorziene omstandigheden hebben we de volgorde van de wedstrijden een beetje moeten aanpassen. De heren begonnen de dubbel en Manon begon de eerste dames enkel. Helaas zijn beide partijen verloren. Daarna was Corina aan de beurt, helaas verloor ook zij haar dames enkel. Daarna waren de heren met hun enkelpartijen aan de beurt. Chris was 2e heer en helaas verloor hij ook zijn enkelpartij. Robert daar in tegen maakte het wel erg spannen, hij verloor de 1e set en won 2e en gelukkig ook de 3e set Yes! Ons 1e puntje. Daarna waren de gemengd dubbels aan de beurt. Corina en Chris verloren ook hun gemengd dubbel partij , maar Manon en Robert(1e gemengd dubbel) maakte het weer spannen en wonnen in 3 sets. Helaas hebben we met 6 – 2 verloren van Victoria. Maar voor de eerste wedstrijd als team vind ik (corina ) dat we het goed hebben gedaan. Voor sommige was het namelijk een tijdje geleden dat ze zo actief waren en voor andere was het even wennen aan elkaar. Al met al hebben we het leuk samen gehad. Groetjes team 5.
|

Ons 1e puntje. Daarna waren de gemengd dubbels aan de beurt. Corina en Chris verloren ook hun gemengd dubbel partij
, maar Manon en Robert(1e gemengd dubbel) maakte het weer spannen en wonnen in 3 sets. Helaas hebben we met 6 – 2 verloren van Victoria. Maar voor de eerste wedstrijd als team vind ik (corina ) dat we het goed hebben gedaan. Voor sommige was het namelijk een tijdje geleden dat ze zo actief waren en voor andere was het even wennen aan elkaar. Al met al hebben we het leuk samen gehad. Groetjes team 5.