| Rebeo 5 - SCC 7 |
| Geschreven door Pauline Sluypers |
| maandag 04 oktober 2010 17:38 |
|
Op zondag 3 oktober speelde team 7 tegen Rebeo 5. Na ruim een half uur van te voren daar te zijn (we kregen al complimenten voor het errug optijd zijn) gingen we warming-uppen. Na het inrennen en inspelen begonnen we met de dubbels. Emily en Pauline namen het in de herendubbel op tegen Timo en Joska. Deze partij verliep moeizaam en de ietswat sterkere tegenstander won dan ook met 21-10 en 21-15. Bij de damesdubbel verliep het beter! Liza en Romy speelden tegen Minou en Jenna. Na een spannende driesetter stond het (Rebeo5-Scc7) 21-13, 17-21 en 9-21. De tussenstand: 1-1. Na de dubbels gingen we verder met de singels. Emily mocht beginnen tegen Timo. Dit was 'n moeilijke partij voor haar en ze verloor dan ook met 21-9 en 21-12. Ook mijn eigen singel ging niet geweldig, ik verloor van Joska met 21-9 en 21-11. Maar toen kwamen Liza en Romy in actie. Liza speelde tegen Minou en deze wedstrijd was echt 'n nagelbijter. (Even voor Liza, de volgende keer: maak het niet zo spannend dankje!) Eerste set voor de tegenstandster met 24-22. Daarna kwam Liza terug met 19-21 en 5-21. Weer een punt voor SCC7! Ondertussen speelde Romy heel relaxt maar toch heel goed haar singel tegen Jenna en Romy won dan ook met 21-10 en 21-9. Het stond nu 3-3, gelijke stand nog. Nu de mixen: Emily en Romy tegen Timo en Minou. Helaas verloren ze met 21-16 en 21-17, maar toch heel goed gespeeld. Liza en Pauline namen het op tegen Joska en Jenne. Ook dit was een zware wedstrijd en wij verloren dan ook met 21-8 en 21-13. Helaas! De einduitslag is dus 5-3 voor Rebeo. Maar iedereen heeft wel heel goed gespeeld en bedankt voor het coachen (Martin en Robert). groetjes SCC7 |

Reacties
WE PAKKEN ZE WEL DE VOLGENDE X
haha ik wou er eest nog iets bijzetten van:
en we hadden ook nog wat mensen van andere clubs gespot. maar dat deed ik maar niet (A)
ik zal t niet meer zo spannend maken de volgende keer
RSS lijst met reacties op dit artikel